środa, 26 sierpnia 2015

Dni Pszczyny 2015

WEEKEND PEŁEN ZDJĘĆ!

W poprzedni weekend odbyły się Dni Pszczyny, czyli największa impreza kulturalna w okolicy.
Od dawna chciałam stać pod sceną i fotografować artystów, ich pracę, zaangażowanie i publiczność, która bawi się najlepiej jak tylko potrafi. Po tym weekendzie powiem jedno - utwierdziłam się w przekonaniu, że praca fotografa nie jest łatwa.

Jako fotoreporter byłam tam pierwszy raz, więc trochę obawiałam się reakcji reszty fotografów, którzy zobaczą obok siebie tak młodą dziewczynę. Jednak zostałam otwarcie i miło przyjęta, co podniosło mnie na duchu - gdyż wiadomo, STRES STRES STRES.!
Oczywiście, że wielką zaletą bycia na tej imprezie jako fotoreporter jest ta przyjemność noszenia opaski i wejścia pod samą scenę! Ale są też wady - nieprzespana noc (praca nad zdjęciami u mnie po sobotniej imprezie do 4:20 nad ranem), niepowtarzalność zdjęć (to nie sesja zdjęciowa, więc nie można powtórzyć żadnego ujęcia) no i raczej nie mogłam spędzić ich z przyjaciółmi i chłopakiem - udało mi się znaleźć tylko krótką chwilkę dla nich.

Ale efekty były, są i będą warte! Zapraszam do galerii:

*Zespół Perfect
*Strachy na Lachy
*Pokaz mody Styl Studio Vena (modele GRABOWSKA MODELS)
*TOTO COVER BAND, ABBA COVER BAND, QUEEN COVER
*Koncert laureatów konkursów - VoicePless, Wokaliści-Tychy












a tak pracuję :) 







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz