sobota, 22 sierpnia 2015

Aga & Sebastian

 Aga i Sebastian

Wczoraj miałam okazję gościć przed swoim obiektywem Agę i Sebastiana, czyli jedną z najcudowniejszych par jakie mogłam spotkać na swojej drodze. Ktoś może zastanawiać się co w nich takiego szczególnego - są przede wszystkim szczerzy w swoich uczuciach i nie wstydzą się pokazywać ich na zewnątrz. Bardzo często oglądając zdjęcia zakochanych par (np sesje ślubne), łatwo zauważyć sztuczność uczuć na zdjęciach, gdyż są za bardzo pozowane. Ja pozwoliłam im na swobodę...

Nie potrzebowaliśmy zbyt wielu rekwizytów na tą sesję. Mieliśmy jedynie tubę konfetti, czerwone płatki róż, naklejki na buty i czerwony balon w kształcie serca. Zależało mi na tym, aby zdjęcia były wyjątkowe, a Aga i Sebastian w zupełności wystarczyli, aby je takimi uczynić. Byli przede wszystkim sobą, co zresztą dobrze widać na poniższych zdjęciach. Towarzyszył nam niezastąpiony Filip, który dzielnie nosił nasze torebki, statyw, torbę na aparat, strzelał tubą konfetti i rzucał płatkami róż.

Moim modelom bardzo dziękuję i zapraszam na bloga Agi : ROJCZYKYSLIFE 
Oraz na mojego fp na fejsie: IMAGINE FOTOGRAFIA 












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz